ח"כ יוגב: "ידע בית המשפט העליון שלא לפסוק פסיקות מטומטמות" • האזינו

דוד לזר No Comments on ח"כ יוגב: "ידע בית המשפט העליון שלא לפסוק פסיקות מטומטמות" • האזינו
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ בצלאל סמוטריץ מ'הבית היהודי' התייחס הבוקר (שני) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' לכוונת ממשלת נתניהו להרוס בתי יהודים בהתנחלות 'בית אל' הסמוכה לרמאללה ואמר כי "אנחנו נדרשנו בענין על ידי חברי מרכז האיחוד הלאומי – להתחיל לנקוט בסנקציות קואליציוניות, תאזרו בסבלנות ותדעו מה הן, אנחנו ננצל את הכוח שלנו ואנחנו מקווים שכל הבית היהודי יצטרף לדבר הזה, יש לנו ישיבת סיעה היום".

על העובדה שרק הוא וחברו לסיעה אורי אריאל נדרשו לנושא בעוד שיתר חברי הכנסת של הבית היהודי שומרים על שתיקה – אמר סמוטריץ' כי "כולם טובים ועסוקים, באופן טבעי יש ח"כ שזה בלב האג'נדה שלהם ואנחנו גאים בזה ומושכים איתנו גם את הח"כים האחרים".

על הבטחותיו של נתניהו אמר ח"כ סמוטריץ כי "ההבטחות של נתניהו – כתבות על הקרח במקרה הטוב ולכן נדרוש הבטחות חתומות, אנחנו שותפים בקואליציה ולא על תנאי ונאכוף על הקואליציה את המדיניות שהיא הבטיחה לעם ישראל".

בצלאל סמוטריץ

"חברי לבית היהודי כבר כעת שותפים בפה מלא על הדרישה לנתניהו בענין, אנחנו לא נעשה שום דבר שלא יוסכם על סיעת הבית היהודי, אנחנו סיעה אחת והבית היהודי הוא לא פחות ימיני ממני".

לאחר מכן, עלה לשידור, ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי שהסביר למה הוא לא נזעק לנושא בית אל כמו חבריו באיחוד הלאומי "אני מסכים עם דבריו של סמוטריץ, אולם במדינת ישראל מתרחשים עוד דברים שמעסיקים אותנו ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו כמו הסכם הגרעין שנחתם עם איראן".

"אולם כולנו בחזית ובהמשך נדע באילו דרכים ננקוט בענין – במציאות הכלל ישראל, ידע בית המשפט העליון שלא לפסוק פסיקות מטומטמות רק בגלל שליועץ המשפטי לממשלה יש אג'נדה".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות